Конкурс за началник сектор „Недвижими имоти, МПС и ревизии“
ОБЩИНА ХАСКОВО
ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА НАЧАЛНИК СЕКТОР „НЕДВИЖИМИ ИМОТИ, МПС И РЕВИЗИИ“, при следните изисквания:
1.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1.Степен на завършено образование – бакалавър;
1.2.Професионална област – социални,стопански и правни науки;
1.3.Ранг - III младши или 3 години професионален опит в областта;
1.4. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
- Инициативност, оперативност, комуникативност;
- Умение за работа в екип;
- Познаване на нормативната уредба, ЗМДТ, ДОПК, ЗАНН и др.;
- Умения да организира собствената си работа и тази на подчинените си;
- Лоялност и коректност при изпълнение на възложените задачи;
- Компютърни умения – Word, Excel;
1.5. Други специфични изисквания за заемане на длъжността, установени в нормативен акт са:
- Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
2.Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе чрез полагане на тест и интервю.
3.Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
3.1.Заявление за участие в конкурса, съгл. Приложение №2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители, към което се прилагат:
3.1.1.Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
3.1.2 Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.
3.1.3.Копия от документи, удостоверяващи придобития трудов, служебен и осигурителен стаж.
3.1.4. Автобиография;
3.1.5. Свидетелство за съдимост;
3.1.6. Карта за предварителен медицински преглед;
3.1.7. Декларация по чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от ЗДС.
4.Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите за участие в конкурса се представят в срок до 17.30 часа на 07.07.2015 г. на адрес: гр.Хасково, пл. “Общински” №1, ет.3, ст.309, лично от кандидатите или от техни упълномощени представители.
5.Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на информационното табло на Община Хасково.
6.Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на информационното табло на Община Хасково, както и в електронната й страница.
7.Кратко описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
Организира и разпределя работата в сектора,с цел спазване законността и защита интересите на Общинската администрация и правата на данъкоплатците;
Оказва методическа и практическа помощ на служителите от сектора;
Осъществява текущ контрол върху дейността на сектора за правилното и своевременно прилагане на всички заповеди,указания,инструкции и становища;
Следи за точното прилагане на утвърдените процедури и предприема конкретни мерки за отстраняване на допуснатите слабости;
8. Граници (от-до) на заплатата определена за длъжността: 650-2100 лв.
За информация:
Адрес: пл. “Общински” № 1
Административно звено: Дирекция „Администрация”
http://www.haskovo.bg/
Телефон за контакт: 038/603321
Лице за контакт: Гергана Иванова