На основание чл. 14, ал. 7 и 8 от ЗОС, чл. 100 и 101, ал. 1 от Наредба за управление и разпореждане с общинска собственост на Общински съвет – Хасково, във връзка с Решение № 106 от 24.02.2012 година на Общински съвет – Хасково
О Б Я В Я В А М:
Публично оповестен конкурс за отдаване под наем за срок от 10 години за обект – публична общинска собственост: парк “Илинден”- поддържане на озеленената площ – имот с идентификатор 77195.741.4 с площ по КК – 3395 кв.м., намираща се между бул. „Илинден”, ул. „Преображение” и „Гоце Делчев” и възможност за монтаж на временен обект с площ до 51 кв.м., при първоначално определена минимална конкурсна цена: годишен наем 1840,00 лева без ДДС и допълнителни условия:
- поддържане на настилките, детските съоръжения и парковата мебел и осветителните тела;
- обработка на озеленените площи и провеждане на дезакараризационни мероприятия;
- поддържане на растителността и тревните площи – редовно косене, поливане, прекопаване, тесане и почистване;
- извършване на санитарни резитби и оформяне корони на дървета, след издадено Разрешение от Кмета на Община Хасково.
При участие в конкурса да бъде представен идеен проект /благоустройство и паркоустройство на озеленената площ и монтаж на временен обект/, инвестиционна програма и количествено – стойностна сметка, представящи начина и сроковете, за изпълнение на допълнителните условия в срок не по-късно от шест месеца от дата на сключване на договора за наем съобразени със следните клаузи:
- Последващо одобряване на проекти за търговските обекти по реда на ЗУТ и издаване на разрешение за поставяне за срока на договора.
- Последващо одобряване на конструктивни елементи като беседки, сенници и други, както и на всички поставяеми елементи – пейки, кошчета, ограждения, малки архитектурни елементи, както и дендрологични проекти от съответните Дирекции при Община Хасково.
- Разрешаването, изграждането и въвеждането в експлоатация на нови площадки за игра се извършват при условията и по реда на ЗУТ.
- Преди въвеждане в експлоатация на нова или при основно обновяване на съществуваща площадка за игра по реда на ЗУТ, се възлага на орган за контрол да извърши проверка за съответствието на изпълнената площадка с изискванията за безопасност по реда на Наредба № 1 от 12.01.2009 г. за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра
- Поддържането и текущия контрол на площадките за игра, на подходите към тях и на съоръженията и елементите им се извършват от съответния наемател, който по всяко време носи отговорност за съответствието на площадката с изискванията на наредбата.
- Наемателят носи отговорност за:
1. правилното устройство на площадката в съответствие с изискванията за безопасност и достъпност, определени по реда на наредбата;
2. монтажа, контрола и поддържането на всички съоръжения за игра;
3. полагането на изискващите се ударопоглъщащи и други видове настилки на територията на площадката, както и за контрола и поддържането им;
4. поддържането на растителните видове и на елементите на обзавеждането и за редовното почистване и/или подмяна на пясъка в пясъчниците и поддържането на територията на откритите площадки за игра;
5. извършването на всички видове контрол по време на експлоатацията на площадката за игра;
6. предприетите и/или непредприетите мерки за отстраняване на несъответствията с изискванията на наредбата.
- Наемателят съставя план за контрол и поддържане на площадката за игра за осигуряване на съответствие с изискванията за безопасност.
- Изисквания за поддържане на осветителните тела и електрическите инсталации в озленените площи:
1. Да поддържа районното осветление съгласно изискванията за техническа експлоатация.
2. Да отговаря за правилната и безопасна експлоатация на съоръженията за осветление.
3. При извършването на СМР свързани с ремонт или профилактично техническо обслужване на районното осветление, да отговаря за спазването на изискванията на Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V., ДВ, бр. 21 от 11.03.2005 г.
4. Да отговаря за това дейности свързани с експлоатация и ремонт на електрически инсталации да се извършват само от електротехнически персонал.
При необходимост да изисква от общината съдействие за осигуряване на достъп до уредба за улично осветление с цел обезопасяване.
Критерий и методика за оценка на предложението-общ брой точки 100:
4.1. обемно-пространствено решение: естетика и архитектурна концепция, благоустройство и паркоустройство на озеленената площ – 20 точки
4.2. функционални изисквания – изпълнение на основната функция на обекта – 20 точки
4.3. качествени изисквания – технологична изпълнимост на проекта, вид на предложените материали, съответствие с нормативните изисквания – 10 точки
Утвърждавам конкурсна документация и проекто - договор.
Конкурсната документация се получава от стая 423 на Общинска администрация – Дирекция „Общинска собственост” след представено платежно за заплатена такса за участие и такса за закупуване на конкурсна документация – 50.00 лв., които се внасят по банкова сметка IBANBG05 RZBB 9155 8420 0001 07, BICRZBBBGSF, Райфайзенбанк АД Хасково, код 448090 в полза на община Хасково.
Депозит в размер на 5000.00 лева се внасят по сметка IBAN BG08 RZBB 9155 3320 0001 10 , BI C RZBBBGSF, Райфайзенбанк АД Хасково.
Дати за оглед на обекта: всеки ден от 9.00 до 17.00 часа след направена заявка в дирекция “Общинска собственост”.
Предложенията за участие в публично оповестения конкурс се подават в “Деловодството” на Община Хасково в запечатан непрозрачен плик, върху който се отбелязва: номера на настоящата заповед, името на кандидата участник в конкурса и точното наименование на обекта, до 12.00 часа на 08.08.2012 година. Към момента на подаване на офертата се представя и копие на документ, доказващ внасянето на определения депозит. Публичния конкурс ще се проведе на 08.08.2012 година от 14.00 часа в заседателната зала на Община Хасково.
Предлаганото от кандидата ценово предложение се поставя в отделен непрозрачен плик, който се отваря след допускането на всички кандидати.
Спечелилият търга дължи 20% ДДС върху достигнатата наемна цена.
Забележка:За поставяне на маси за консумация на открито ще се заплаща допълнително такса, отделно от наемната цена, на основание издадено разрешително от Техническите служби на Община Хасково за периода 01 април – 31 октомври.
Препис от заповедта да се постави на видно място в общината.
ГЕОРГИ ИВАНОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ХАСКОВО
Съгласувал:
Петя Бостанджиева – директор
Дирекция „ПНО”
Изготвил:
Нуршен Малкоч – директор
Дирекция „Общинска собственост”