Управление на водите и защита от наводнения в с.Тракиец, Община Хасково / WMFP
ЕВРОПЕЙСКА ПРОГРАМА ЗА ТЕРИТОРИАЛНО СЪТРУДНИЧЕСТВО
ГЪРЦИЯ – БЪЛГАРИЯ 2007 – 2013
Проект
Управление на водите и защита от наводнения в с.Тракиец, Община Хасково / WMFP
Договор No. B1.11.07
Община Хасково подписа договор No. B1.11.07 / 14.03.2011г. с Управляващия орган на Европейската програма за териториално сътрудничество Гърция – България 2007-2013 Министерство на икономиката, конкурентноспособността и корабоплаването, за изпълнение на проект “Управление на водите и защита от наводнения в с.Тракиец, Община Хасково” с акроним WMFP.
Партньори по проекта са Регионално екологично сдружение “Марица 2004” и Община Орестиада, Р.Гърция.
Проектът предвижда извършване на екологично обследване в землището на с.Тракиец, Община Хасково по течението на р.Олу дере и изграждане на защитна дига. Изготвени са необходимите проекти за целите на проекта.
Срок за изпълнение на проекта: 14 месеца
Бюджет на проекта: 581 531.75 евро, от които 85% от Европейския фонд за регионално развитие и 15% национално съфинансиране.
Екипът за управление на проекта включва ръководител, координатор, технически сътрудник, юрист и счетоводител, със следните задължения и отговорности:
Ръководител
- ръководи, координира и контролира цялостната работа на екипа;
- ръководи и контролира изпълнението на всички дейности;
- разпределя задачите в екипа и упражнява контрол върху качественото изпълнение на възложената работа;
- участва в процедури по ЗОП и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки;
- следи за спазването на планираните срокове за изпълнение на проекта по утвърдения график и съгласува отчетите;
- следи за постигане на обща съгласуваност между отделните дейности по проекта;
- поддържа връзка с други държавни контролни органи, съобразно тяхната компетентност за съгласуване на проекти;
- осъществява връзката на ЕУП с управляващия орган и партньорите;
- следи за спазване и изпълнение на финансовите изисквания на Донора;
- съхранява документацията след приключването на проекта и осигурява достъпа до нея.
Координатор
- участва в процедури по ЗОП и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки
- организира работните срещи на членовете на екипа
- отговаря за ежедневното изпълнение на дейностите по проекта, като планира и следи работата, поддържа кореспонденцията по проекта
- заедно със счетоводителя и ръководителя изготвя и представя пред Донора необходимите отчети по проекта
- носи отговорност за своевременното предоставяне на информация, данни и становища, изискващи се в хода на реализация на проекта.
Технически сътрудник
- следи документооборота и се грижи за техническото обезпечаване на дейностите по проекта;
- осъществява комуникация с медиите и обществеността;
- участва в организирането на пресконференциите по проекта и осигурява прозрачност и разгласяване на дейностите по проекта.
Юрист
- отговоря за реализирането на проекта така, че да бъдат спазени принципите, залегнали в българското законодателство, хармонизирано с директивите на ЕС по отношение на опазване на околната среда и възлагането на обществените поръчки;
- изготвя необходимите документи в съответствие с действащата нормативна уредба на Република България;
- участва в процедури по ЗОП и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.
Счетоводител
- отговоря за спазването и изпълнението на финансовите изисквания на Донора;
- съставя финансовите отчети за направените разходи при реализацията на дейностите по проекта;
- участва в процедури по ЗОП и Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки.